به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد چابهار، عبدالرزاق تخش با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی و جلب رضایتمندی میهمانان در این ایام، گروهی متشکل از 7 نفر در قالب تیم بازرسی و نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار بهصورت شبانهروزی در حال خدمت هستند.
وی ادامه داد: اعضای این تیم نمایندگانی از مدیریتهای بازرسی و نظارت، بازرگانی، امور شهری، گردشگری و اداره کلهای حراست و غذا، دارو و سلامت و نماینده جامعه بازاریان هستند.
به گفته تخش از تاریخ 25 اسفند 1401 تا 7 فروردینماه 1402 تاکنون 130 مورد بازدید از اماکن اقامتی، پذیرایی، تجاری، کمپ پارکها و اصناف صورت گرفته و به20 مورد شکایت ثبتشده، رسیدگی گردیده است.
رییس کمیته بازرسی و نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار تأکید کرد: فعالیت تیم مذکور محدود به منطقه آزاد بوده و نظارت مربوط به شهر بر عهده تیم ستاد شهرستان میباشد.
گفتنی است، منطقه آزاد چابهار امسال با ۷ کمیته در ستاد اجرایی خدمات سفر خود، در تلاش است تا میزبان شایستهای برای گردشگران نوروزی باشد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ است..